Home » » Manusia Paling Busuk Di Dunia

Manusia Paling Busuk Di Dunia


Berapa lama anda boleh tak mandi  jika bekerja di dalam suhu panas hampir 50darjah Celcius setiap hari?? Habis kuat pun 10 jam la kan siap bau hangit lagi. Tapi brader atas ni dengan slamber tak nak mandi selama 37 tahun!! What the fishhhhh!!!!!



Kallash Singh telah dinobatkan orang paling berbau busuk di dunia selepas dia mengaku enggan mandi selama 37 tahun. Mr Singh ini telah berhenti mandi dan membersihkan dirinya sejak dari 1974 selepas dia kahwin. Di sebaliknya perkara ini, sebenarnya dia dikhabarkan akan mendapat anak lelaki sekiranya melakukan semua ini.

Tetapi semua tidak menjadi selepas dia dikurniakan dengan 7 orang anak PEREMPUAN. Isterinya cuba menyuruhnya untuk mandi kerana dia perlu bekerja di bawah panas yang mencecah 47 celcius setiap hari. Isteri dan anak mereka pernah cuba menolaknya ke dalam sungai tetapi dia sempat lari. Kini orang kampung suka mengejek dan mempermainkannya. Singh memberitahu yang dia akan jadi begitu sehingga dia dikurniakan anak lelaki. Giler TRUE !!

1 ulasan:

Unknown berkata...

Adik saya lagi busuk

Catat Ulasan