Home » , » Masih Dara atau Tidak?

Masih Dara atau Tidak?

Pasangan hidup adalah salah satu perkara yang menentukan terbinanya kehidupan sakinah wa rahmah di dalam keluarga. Tentunya selain ketaqwaan, nasab (garis keturunan) dan memiliki sedikit harta (bukan dalam maksud material), kecantikan serta keperawanan seorang gadis sangat digalakkan dan menentukan dalam memilih pasangan. Berikutnya adalah sedikit tips untuk ANDA melihat dan MENGENAL seorang gadis yang masih suci. Semoga dapat manfaat, dan ini adalah tips buat ikhwan-ikhwan yang benar-benar mahu membina rumah tangga, jadi jangan disalah gunakan ya…

KRITERIA WANITA PILIHAN ADA 4
1. Agak hitam rambutnya, hitam alisnya, hitam bulu matanya, hitam bola matanya.
2. Agak putih badannya, putih giginya, putih kedua telapak tangannya.
3. Agak kemerah merahan bibirnya, kemerah-merahan pipinya, kemerah-merahan gusinya.
4. Agak sedang kepalanya, dagunya, sedang payudaranya, semerbak keringatnya, harum bau mulutnya, hidungnya dan badannya.

Untuk lebih spesifik ada beberapa PERKARA yang perlu diperhatikan diantaranya :



DAHI

Gadis yang masih suci, dahinya licin. Jika selalu senggama licinnya hilang, justeru itu akan timbul kedutan (garis-garis) yang kadang-kadang nampak, kadang-kadang tidak ketika berbual. Kedutan kerana sudah tidak suci, tidak sama dengan kedutan wajah yang dimakan usia. Kedutan kerana dara yang telah hilang, tidak begitu ketara dan tidak begitu nampak, kecuali ketika muka menunjukkan reaksi tertentu seperti sedang ketawa dan bercakap, sementara kedutan kerana dimakan usia sentiasa nampak dan kekal. Jangan dihilangkan dengan sebarang minyak, walaupun pada zaman sekarang ada bermacam-macam minyak.Tetapi kedutan kerana hilangnya kesucian tidak mudah dihilangkan. Untuk memudahkan melihat gadis yang masih suci atau tidak. Cuba perhatikan dahi gadis yang sudah bersuami dengan yang belum bersuami. Perhatikan betul-betul, pasti akan nampak kelainannya. Gadis yang sudah tidak suci terdapat beberapa garis-garis kedutan timbul dan melekuk di dahi gadis itu. Perhatikan betul-betul, sebab garis-garis itu tidak begitu nampak (jelas). Wallahu a’lam.


HIDUNG

Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat, kadang-kadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat, tidak percaya cuba lihat hujung hidung anak perempuan, merahkan..? Bagi lelaki yang suka merosakkan kesucian wanita, hidungnya berbelang, oleh kerana itu disebut lelaki hidung belang. Wallahu a’lam





MATA

Dari mana datangnya cinta, dari mata turun ke hati…..

Kita menggunakan mata untuk memandang dan melihat seseorang, cantikkah, bugarkah, kuruskah, dan sebagainya. Kadang-kadang kita memandang wanita cantik dibahagian luaran sahaja, tetapi bahagian dalamannya sudah habis, untuk mengetahui wanita itu masih suci atau tidak cuba lihat matanya.

Jika bahagian bawah kelopak terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bererti gadis itu sudah tidak suci lagi, mungkin sudah bersuami. Lebam yang menunjukkan tidak suci nampak seperti garis-garis hitam di bawah kelopak mata, disamping warna hitam di bawah kelopak mata kelihatan sedikit berkedut. Gadis yang masih suci matanya berseri-ser, tidak ada warna hitam, lebam mahupun garis-garis. Apabila gadis itu tertawa di bawah kelopak matanya tidak terdapat apapun, seperti kedutan, bergaris dan lain-lain. Wallahu a’lam.( maksud lebam mata bukanlah kerana kurang tidur loh.)


PUNGGUNG

Punggung gadis berubah melalui 2 proses:
1. Punggung gadis menjadi besar kerana proses hormon.
2. Punggung gadis menjadi besar kerana lelaki.
Punggung yang sudah mendapat sentuhan lelaki akan menjadi besar, lebih-lebih lagi yang sudah melakukan hubungan badan. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan cantik, sebab masih kental dan tegang serta tidak lesu dan jatuh. Cubalah perhatikan pinggang gadis, kalau pinggangnya masih ramping dan punggung tidak besar, tidak montok dan kenyal pada punggungnya. Kalau berjalan punggungnya tidak goyah sebab dagingnya masih solid dan tidak lembut kalau dipegang, artinya dia masih suci. Bagi yang pernah melakukan hubungan badan, punggungnya memang berisi dan besar tetapi tidak kental, punggungnya nampak jatuh, lebih-lebih lagi ketika ia sedang berjalan, goyangannya tidak melantun.

Kenapa punggung gadis yang pernah melakukan hubungan badan boleh jatuh? Ketika melakukan hubungan badan lebih kurang 90% hormon yang ada di bahagian punggung akan tertumpu kebahagian kemaluan, sebab ketika masa puncak (orgasme), punggung gadis menjadi tegang.

Apabila sudah selesai perhubungan badan punggung yang tegang akan mengendur semula dan ini menyebabkan punggung menjadi kendur dan jatuh. Lebih kerap gadis itu melakukan hubungan badan, punggung akan semakin jatuh  lesu dan leper. Wallahu a’lam.


TELINGA

Telinga termasuk salah satu pancaindera yang boleh digunakan untuk mengetahui apakah gadis itu masih suci atau tidak. Di negeri China telinga menjadi petunjuk untuk mengetahui penyakit di dalam tubuh seseorang. Gadis yang belum pernah disentuh oleh lelaki, telinganya cantik dan nampak bersih, kalau gadis itu pernah disetubuhi atau telinganya pernah digigit atau dicium dan disentuh, secara automatik bentuk telinga gadis itu akan berubah menjadi lebih leper sedikit dan tidak lagi kemerah-merahan dan menjadi pucat. Bagi gadis yang masih suci tetapi pernah disentuh lelaki, pucatnya tidaklah ketara sangat. Wallahu a’lam.










PAYUDARA
Peranan payudara memang banyak, bukan sekadar menggoda nafsu lelaki sahaja, tetapi payudara sebagai bukti jika gadis itu pernah disentuh atau tidak. Payudara gadis yang belum pernah disentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, tegangnya berkurangan dan membesar sedikit daripada ukuran asal, lebih kerap disentuh, lebih kendur.

Perhatikan gadis ketika berjalan atau berlari, bergerak-gerak dan terbuai jatuh (ke bawah) dan berbuai sesekali bermakna ketegangan sudah hilang. Kalau belum kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai ketika berlari tetapi buaiannya tidak terlalu terbuai-buai bermakna ketegangannya masih ada.

Puting payudara yang pernah disentuh menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Payudara yang selalu kena ramas akan menjadi lebih besar, dan jangan pula menuduh gadis yang berpayudara besar itu kerana diramas. Sebab, payudara yang besar diramas dan yang besar kerana semulajadi memang berbeza.

Payudara yang diramas menjadi besar tetapi tidak tegang. Sementara payudara yang besar kerana semulajadi sentiasa tegang dan ketiks berjalan tidak bergoyang, kalau yang diramas bergoyang terbuai-buai seperti telinga gajah, berbuai kekiri, kekanan, keatas, kebawah terkadang melambung-lambung ketika gadis itu berjalan atau berlari.

Mengapa payudara bila kena sentuhan boleh jatuh dan apakah hubungan telapak tangan dengan otot payudara? Ketika payudara dipegang atau diramas-ramas gadis akan merasa gairah, ketika ghairah hormon-hormon akan mengisi ruang payudara sehingga menjadi tegang. Setelah ghairah payudara yang tegang lalu mengendur dan menjadikan ototnya mengendur pula. Payudara yang dihisap putingnya menjadi lebam, yang belum kena hisap putingnya berwarna merah jambu. Sekiranya gadis itu tidak suci, payudaranya jatuh terjuntai seperti buahbetik yang terjuntai di pohon.

Payudara memang terkandung seribu tanda, termasuk mengetahui wanita yang sudah mempunyai anak atau belum. Perhatikan putingnya kalau tegangnya menghala ke atas iaitu mendangak ke atas bererti wanita itu sudah pernah melahirkan, kalau putingnya sentiasa terjojol keluar dan mendongak ke atas bererti wanita itu sudah pernah melakukan hubungan badan, tetapi belum pernah beranak. Namun payudara sering kali dianggap sebagai simbol seks, sebahagian besar wanita dan lelaki sangat menyukai buah dada disaat melakukan hubungan seksual, kerana mereka dapat mencapai orgasme (kenikmatan) hanya kerana dari rangsangan payudara.

Seorang gadis jika telah dewasa, sangat kecil kemungkinan ukuran payudaranya berubah, kecuali bila berat badannya bertambah. Pembengkakan payudara kerana kehamilan, menyusu atau pengaruh pil kontrasepsi adalah bersifat kondisional. Postur tubuh yang baik akan membentuk payudara nampak lebih besar. Cuba bertanya, apakah ia senang payudaranya disentuh atau tidak? Sebahagian wanita memiliki puting payudara yang sangat sensitif sebahagian yang lainnya tidak, mereka mungkin ingin payudaranya disentuh atau mungkin tidak. Tetapi umumnya wanita menyukai sentuhan lembut dan ciuman pada payudara dan juga pada puting payudara. Payudara dan putingnya akan mengeras apabila dirangsang. Begitulah tanda-tanda yang paling jelas bila ia terangsang, meskipun tidak semuanya demikian. Tanda-tanda lain adalah cairan pada liang vagina, kemerah-merahan di dada dan meningkatkan kecepatan denyut jantung dan pernafasan. Wallahu a’lam.


GARIS TELAPAK TANGAN

Gadis yang berkulit tebal dan kasar, cuba perhatikan kedua telapak tangannya, jikalau retak (pecah urat, urat-urat yang kelihatan retak), bukan kerana mungkin disebabkan tidak tahan bahan pencuci yang mengandungi kimia, bererti gadis itu sudah hilang kesuciannya. Gadis yang masih suci, kedua telapak tangannya halus dan licin. Jika kesuciannya telah hilang, kedua telapak tangannya ketika di tekan warnannya pucat tidak merah, jika di picit langsung menganjal balik. Satu cara lagi, cuba perhatikan telapak tangan kanan, jika ada garis putus-putus bahagian tengah bererti kesuciannya telah hilang, bila tidak terputus-putus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang. setelah melihat telapak tangan yang kanan, cuba genggam ibu jari tangannya sebentar saja kira-kira seminit, bila digenggam terasa hangat dan ibu jarinya merah ketika dilepaskan, bererti ada harapan masih suci. Perhatikan pula ibu jarinya, jika kelihatan pucat sekali walaupun ada rasa hangat bererti kemungkinan besar kesuciannya sudah hilang.

Cuba pegang erat jari kelingkingnya, kira-kira seminit, lalu lepaskan, tanyalah bagaimana rasanya ketika dipegang erat dan dilepaskan?. Kalau ia menjawab tiada rasa, mintalah maaf banyak-banyak, kemungkinan ia tidak suci lagi. Tapi kalau ia menjawab ada rasa rangsangan, jantungnya berdebar-debar atau ada rasa sakit seperti berdenyut-denyut. Alhamdulillah nampaknya masih suci. (Yg uji adalah orang lelaki)


JARI TANGAN

Dengan jarilah lelaki suka memegang dan menggoda perempuan, begitu pula halnya jari-jemari perempuan, jari adalah kawasan yang paling asas untuk mengetahui gadis yang suci atau tidak. Caranya cukup mudah, terlebih dahulu berjabat tangan, ketika berjabat tangan ramaslah tangannya, kalau lelaki bukan mahramnya pun boleh memegang tangan seorang gadis, itu menunjukkan dara kecil dibahagian tangannya sudah ternoda..hehe..betul tak?.

Apabila tangan dan jari-jari gadis itu boleh di ramas-ramas bererti peluang untuk memegang tempat-tempat yang lain terbuka luas. Cuba jari-jari gadis itu d belai-belai dan di ramas dengan lembut, bagaimana perasaan gadis itu?

Sentuhan jejari lelaki sememangnya membawa satu rasa yang nikmat dan berahi yang tersendiri. Sentuhan tangan sentuhan ajaib, dari tanganlah akan menjalar ke zon-zon yang lain.

Sentuhan tangan memang syahdu, kalau tidak percaya cubalah lihat betapa bahagianya berjalan sambil bergandingan tangan. Bila anda ingin mengetahui gadis itu biasa disentuh atau tidak, cuba hulurkan tangan dan bersalaman dengannya, selama bersalaman genggamlah tangannya dengan lembut dan cuba sentuh jari kelingking gadis itu. Ketika menyentuh jari kelingkingnya tengoklah wajah gadis itu, apakah dia nampak gelisah dan resah serta tersentak?. Kalau dia terkejut dan tersentak bererti besar kemungkinan dia masih suci, kalaupun dia pernah berasmara, mungkin belum sampai 'tersondol'. Jika saat jari kelingkingnya disentuh dia nampak rileks saja, besar kemungkinan kesuciannya sudah lenyap. Wallahu a’lam.


PERUT

Peribahasa mengatakan biar pecah di perut jangan pecah di mulut, begitulah kata peribahasa, tapi tubuh wanita bukanlah peribahasa. Kalau pecah kegadisannya, pasti pecah perut. Bila gadis pernah melakukan hubungan badan, maka perutnya akan menjadi mengembang dan menjadi buncit sedikit. Kerana kebiasannya gadis yang belum pernah melakukan hubungan badan pinggangnya masih ramping dan perutnya masih kempis. Mengapa perut menjadi buncit sedikit? Saat gadis itu melakukan hubungan badan sudah tentu gadis itu sampai ke puncak (orgasme), ketika sampai ke puncak gadis itu tidak tahan dan menahan dibahagian perut. Otot-otot bahagian perut menegang ketika orgasme dengan daya tahan yang sangat tinggi dan kuat.

Ketika itulah perut itu mengembang dan setelah melakukan hubungan badan perut menjadi membuncit. Satu lagi tanda di perut, kalau gadis itu sudah pernah melakukan hubungan badan, ada garis panjang dari bawah buah dada sampai ke perut dan dari pusar sampai kekemaluan. Garis ini tidak terjadi kepada semua gadis, tetapi kalau ada gadis yang memiliki garis ini ertinya ia tidak suci lagi. Ada sebagian gadis yang sudah pernah melakukan hubungan badan hanya memiliki garis dari bagian bawah pusar sampai kekemaluan. Kalau gadis itu sudah hamil, garis itu akan terbagi dua, cuba lihat perut wanita yang hamil, mesti ada garis retak yang melintang di perutnya. Gadis yang masih suci umumnya perutnya masih lembut. Bagi yang sudah pernah melakukan hubungan badan, kulit perutnya agak kasar sedikit. Ada juga yang menjadi keras sebab hormon dan lemak mewujudkan gumpalan dibahagian bawah dinding perut. Wallahu a’lam


RAMBUT

Rambut merupakan mahkota wanita tetapi juga berperanan menentukan gadis itu masih suci atau tidak. Gadis yang masih suci, rambutnya memang rapi, kelihatan segar dan tidak kasar, sementara gadis yang sudah hilang kesuciannya, rambutnya kelihatan tidak ghairah. Pada zaman nenek moyang kita dulu, mungkin juga masih diamalkan sampai sekarang. Ketika seorang gadis hendak dinikahkan, mak andam pengantin terlebih dahulu memotong rambut di dahi, disebelah belakang telinga kiri dan kanan. Rambut-rambut inilah yang mereka sebut rambut perawan.

Dengan menggunting rambut-rambut ini, mereka dapat mengetahui apakah gadis itu masih suci atau tidak. Untuk membuktikannya cuba sediakan sebiji buah kelapa muda yang sudah dilubangkan dan airnya tidak dibuang lalu masukkan potongan rambut tersebut. Jika rambut-rambut itu terapung dipermukaan air kelapa ertinya gadis itu masih suci. Jika semua rambut itu tenggelam ertinya gadis itu sudah tidak suci. Satu lagi caranya, kalau ditiup angin rambut gadis itu mengembang lembut dan kembali ketempat asalnya. Alhamdulillah nampaknya ada harapan kegadisannya masih ada. Wallahu a’lam.


BIBIR

Percaya atau tidak bahwa bibir gadis yang pernah dicium lebih menarik dan cantik. Apabila bibir bertemu bibir, maka akan menjadikan pergerakan darah mengalir pada bibir dan membentuk bibir yang baru. Lebih kerap dicium, lebih cantik pula bibirnya. Tapi ada juga gadis yang mempunyai bibir mulut yang cantik walaupun tidak pernah dicium. Gadis yang belum pernah dicium bibirnya kelihatan berwarna merah jambu dan tidak ada garis lembam (bengkak) atau hitam di sekitar bibirnya. Bibir gadis yang tidak pernah dicium tidak nampak pucat dan bibirnya licin dan basah. Bibir yang pernah kena cium akan nampak lembam walaupun hanya sekali saja, dan dapat merubah bibirnya kerana terdapat garis-garis kasar yang memperindah bentuk bibir seperti irisan jeruk.

Bila gadis itu tidak suci lagi, bahagian tengah bibirnya nampak retak, seakan-akan terbahagi dua, retaknya tidak begitu jelas, akan tetapi nampaknya kalau diperhatikan betul-betul. Ada pula yang mengatakan gadis yang tidak suci ketika ia tertawa bibirnya nampak lebih besar/tebal daripada tidak tertawa dan bibir bawah kelihatan keluar berbanding bibir yang atas. Wallahu’alam.


KEMALUAN

Ini tentunya hanya diketahui selepas bernikah. Permukaan kemaluan gadis yang pernah melakukan hubungan badan, mempunyai kesan lebam, pintu kemaluan tidak tertutup rapat, agak renggang sedikit. Kalau gadis yang masih perawan, kemaluannya sentiasa tertutup rapat. Sebenarnya selaput dara boleh dilihat langsung ke dalam kemaluan gadis. Bila kemaluan masih rapat bererti gadis itu masih suci. Kalau lubang itu terbuka sedikit berarti gadis itu sudah tidak perawan lagi.

Cuba perhatikan warna kemaluan gadis, kalau permukaan pintu kemaluannya berwarna ungu, kemerah-merahan bererti dia masih suci, akan tetapi kalau warna merah sudah pudar malah menjadi pucat, bererti dia sudah tidak suci lagi. Satu lagi, biasanya saat malam pertama, lelaki biasanya agak susah memasukkan zakarnya kedalam kemaluan gadis.

Pertama kali melakukan hubungan badan dengan seorang gadis yang baru pecah selaput darahnya memang tidak memuaskan, kerana gadis itu tidak selesa dengan darah yang keluar pada malam pertama (kebiasaannya) dan rasa pedih pada kemaluannya. Sehingga ia tidak akan mahu terlalu lama. Untuk mengetahui selaput dara yang pecah, cuba tumpukan mata anda pada dahi isteri anda, kalau dia berkerut ertinya dia menahan sakit, tetapi kalau dia berpura-pura, rileks sajalah…

22 comments:

  1. kalau lelaki???

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. kalo badan perempuan 2 semuanya lembik cam mane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu bukan orang la tu. mungkin siput.

      Delete
  3. Nak Tahu About Lelaki Plk

    ReplyDelete
  4. btol ke ni...sekitar bibir nmpk lebam...tp i cuma penah kiss my mom saja...

    ReplyDelete
  5. pena cium bibirnya
    pena cium pipinya
    pena cium lehernya
    pena cium nenenya ( x sentuh lagi guna tangan )
    tapi x ambi kehormatanya
    nah mcm mana tu tgal tgu masih perawan atau belum jelah nie kan lepas niekah.......

    x apalah terimalah seadanya... kalau malar mau cari yang masi perawan... alamatnya mencarilah kita yg tingal d ulu2...

    ReplyDelete
  6. nk taw laki plak??senang je..korg g beramai2 kt mahkamah n mintak mahkamah gubal kan undang2 islam di mne sebelum ni lelaki jd ketua fmly..tukar ppuan lak jd ketua fmly..jd lelaki da xpayah nk bising pasal dara n ppuan lak bising pasal teruna..sbb lelaki da xde kuasa dlm pemilihan pasangan..ppuan yg menanggung semua kos kwen n kos idup..kan3

    ReplyDelete
  7. jgn jd dayus la wahai lelaki..lelaki yg mudah cpt kalah n xnk pertahankan agama tp melebihkan pertahankan ppuan mmg lelaki bodoh n dayus..ppuan lbeh ramai dr lelaki,yg cpt mengalah nape??ingat ppuan dok hulu je ke masih dara??ingat..perkahwinan bukan tuk main2..harga barang n harga duit hantaran pn da makin meningkat..kne la sejajar dgn harga diri seorg wanita tu..kalau free lain la cerita..aku pn xkesah

    ReplyDelete
  8. btoi ka ni..... kalo perempuan tu bkulit hitam manis macam mna?? hidung dia nmpk kmerahan jugak keee..... pipi dia nmpk merah jugk keee.... cuba fikir rasional skit.kdg2 bnda tu Allah dh bg jd sndiri mcm nmpk gelap kt bwh bibir. kdg2 gelap bwh bibir tu fktor prmpuan bila dwasa suka pkai lipstick. pkai lipstick act kdg2 boleh mgelapkn bibir jgk kt bwh tu.rambut? prmpuan ni btudung,sibuk.kdg2 lpas mndi x smpt nk kering dgn baik.pastu trus pkai tdung.kdg2 boleh myebabkn rmbut dia rosak n ksar.mata? mta org x smcm oii... ad yg jnis bila lebam nmpk gelap,ad jnis org bila lebam nmpk gelap n garis skali bwh mata... dia ikut jnis org la... mak aku kawin ngn ayh aku branak 7 org sbnarnya mncecah 10 org. tp mati 3 org dlm kndungn. mmg nmpk gelap bwh mata die.. tp xnmpk garis pon... oohh jd kira mak aku msih dara lg la...????? tgok dara? hg kata klo dara dia seolah2 mcm tbuka skit tu mksud dia x dara wlpn skit dia x dara lg.klo trtutup rapat elok kompom dia dara. weii.. sblm kluarkn statement.... tlong mintk kaji.n bca buku sains banyak2... xpon hg p tnya dokter pkar sakit puan dlu... keadaan dara prmpuan x sma... dia ad lbih kurang 12 jnis pmbntukn.... ad yg jnis ttup ad yg jnis elastik..ad yg jnis kes even dia dh kawin pn dara dia jnis anjal still x pecah.. n smemng zmn skrg wanita byk suka wt xtvt lasak... kdg2 seorg wanita dia xsdar dara dia tpecah msa dia tgh buat xtvt lasak... tgok tapak tgn?? ehh.. kjap bomoh nk tgok tpk tgn.. eh kjap mai dokter nk cek tgn hang sat tgok hang dara lg ke x??.. sdgkn nabi muhammd s.a.w sma skali xprnh guna cra seolah2 mnilik nasib... amln ni seolah2 tiru amln msyarat jahilliyah... Allah prnh nyata ke dlm al quran suruh cara tu??.. sbnarnya Allah ni lg memahami la... Yg korang pnya statement kdg2 seolah2 nk mrendahkn martabat seorg prmpuan... dara tu mmg pnting,tp klo bnde ni tjdi tnpa kmahuan mcm mne,cthnya dia kne rogol.. bkn kerelaan dia pn.. korang x kesian ke.. pikir positif skit.. nk cri kebahgiaan hidup,bkn nilai dara dia... nilai akhlak dia,nilai agama dia... insyaallah bhagia... dn smestinya... lelaki yg baik utk prempuan yg baik...

    _seorang wanita_

    ReplyDelete
  9. yg duk kata perempuan lbih ramai dri lelaki....jgn pkai main ckp je....sblm kluarkn fkta ,kaji dlu.. mgikut kajian kt Malaysia, stakat ni jmlah lelaki berjuta2 lebih ramai lg dri wanita... klo tdpat 100 org wanita yg x bkahwin,tdpt lg 130 lelaki yg x bkahwin.prmpuan just nmpk rmai kt universiti,kt tmpt2 krja bkn sbb apa.. sbb prmpuan ni lbih rajin lg dri lelaki n lbih cintakn ilmu.. dri kbykkn lelaki byk yg msuk pusat serenti. hrap maaf sy tpksa bidas balik.

    _seorang wanita_

    ReplyDelete
  10. apa yg dituliskan tu mcam xmasuk akal.. sy seorang yang kuat bekerja,. tgn sy maen peranan penting,. dan makin hari makin kasar.. tu da xde dara ke.. rmbut lak.. sy mngalami mslah rmbut kerap gugur dan kering,. tu xada dara ke? sy juga mengalami resdung dan effect pling kuat adlah pada mata.. tu kira xde dara ke.. kturunan sy kbnyakan punggung dan peha besar..xde dara jgk? haihh.. xfhm aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju memang tak masuk akal....saya ada je kedut bawah mata...bawah mata tu sensitif..kawasan yang lembut...kalo kita sellu gosok mata(cth:lps bgun tdo tenyeh mata) kuat2 boleh sebbkan kedut jugak...kalo pakai cream (yg xkhusu untuk mata-cth krim muka;arahan jgn sapu bawah mata tapi letak jugak) pun boleh kedut.....kajian tu penting,sila kaji dan teliti dulu

      Delete
    2. X msuk akal. Mcm sy.. Sy jenis gemuk air.. Semuanye lembik., payudra pla jenis yg besar ikt kturunan.. Pyudra pon lembik jgkk mgkin sbb sy tdo suka bkx bra. Takkn sy xde dara???

      Delete
  11. agak2 lah kalau nak buat fkta pun biar yg btul....psal jari tu lagi lah terang lagi bersuluh.tips apa kah tue...boleh pulak lelaki bkan mahram perempuan bolh pgng tngan ...

    ReplyDelete
  12. Orang dulu mmg amat pentingkn dara. Dara bkn mudah pecah sbnrnya. kalo pompuan x de dara byklh alasannya. Hantaran skrg mahal tp perempuan skrg byk yg murah bodynya. Kalo dulu dpt beza pelacur dgn cara pergaulan dan pakaiannya .X pyh byk tanya, kdg2 pndg shj pon dh taw. Skrg sama jer. Sumenya kalo bole nk tayang tetek ngan cipap. Bangga body cantik. Body pompuan x yah tayang, mmg dh sume lelaki taw mmg cantik. Lainlh dh tua kerepot. Apa yg lelaki bole buat, ...ckp lucah, ssuka pegang .. mgurat.. ramai pompuan pon skrg pon nk lakukn perkara yg sama. Ada llaki plk siap ckp apa pentingnya dara, yg penting ada anunya.Adat llaki pantang nmpk pompuan nk mggatal...pompuan mudah beri percuma body lglh. X pelik. Yg pelik ramai skrg pompuan gatal dn mudah sgt nk bg percuma.Pelacur pon ada byrannya. Dulu lelaki pentingkn dara sbb si suami ingin mmilik dan mcintai...hanya dia yg boleh myentuh, mrasa....hak mutlak perasaan myintai. Skrg ramai si suami bole plk bg kongsi tgk dan terima dgn senang hati walaupun pompuan td anunya dh ibarat 'basi'. Pompuan akhir zmn mmg akan ramai 'tiada malunya'. Bertuahlh kalo msh terpilih jodoh dgn perempuan yg baik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan bertuah... tp insyaAllah... saya percaya dengan janji2 Allah swt yg sesungguhnya perempuan yang BAIK untuk lelaki yang BAIK wlpn akhir zaman mcam mana sekalipn... ALLAH tu maha BENAR ... usah sebut pasal dara,usah sebut pasal hantaran kalo iman di dada tak cukup baik, akal di otak pon x berfungsi.

      Delete
  13. Sempurna betul pempuan yg ada dara. Too good to be true.. hampir semua ciri tu ada kat aku.. tapi aku stil dara.. sedih :(

    ReplyDelete
  14. Yg marah2 ni mesti pompuan yg ada kisah hitam n silam..sbbtu meroyan kuat kena jentik sikit... aha

    ReplyDelete
  15. Yg marah2 ni mesti pompuan yg ada kisah hitam n silam..sbbtu meroyan kuat kena jentik sikit... aha

    ReplyDelete
  16. main dengan pompuan xde dara lagi sedap dari pompuan ada dara...bosan main ngn budak2 baru belajar ni

    ReplyDelete